Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Boek: 'Die ene storm' #2

Misschien weet je al dat ik een boek schrijf, en anders weet je het nu. Ik ben een boek aan het schrijven 'Die ene storm' best wel logisch anders zou de titel niet zo heten. Maar ok. Benieuwd waarover het boek gaat?
Ik heb al eerder een artikel gedaan over mijn boek. Hier kan je het vinden & meer uitleg waar het boek over gaat. Als je het 1e deel nog niet gelezen hebt, zou ik dat eerste doen, want ik denk dat je het anders niet snapt. Haha.

Ik schrijf al héél lang. Op de lagere school was ik altijd bezig met verhaaltjes maken & gedichten schrijven. Ik wilde niks liever. Waar ik ontzettend van baal is dat ik 18 hoofdstukken kwijt ben van mijn boek. Maarr.. Ik ga proberen verder te schrijven, omdat ik nog weet waar ik was.

Veel leesplezier! 

Laat me weten wat je van mijn schrijfstijl vind & of je het verhaal mooi vind!

Eindelijk kwam ik na lange tijd bij een eilandje aan. Dit was het enige droge stukje die ik in de wijde omgeving kon vinden. Ik klom wat ongemakkelijk op het kleine 'eilandje' en zuchtte eens diep. Hoe verder? Overal waar ik keek zag ik water. Alleen maar water. En oja, overal drijvende meubels en nog het ergste mensen. Hoe lang zou ik hier nog moeten zitten? Wachten tot ik uithonger?
Er kwam een man aan in een klein bootje. Ik keek naar hem, en hij naar mij. Ik herkende hem niet. 
De man kwam steeds dichter bij, en toen pas zag ik wie het was..


Fijne avond.

Veel liefs,

Ruth 

foto: Google

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je een boek aan het schrijven bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf dat je een eigen boek aan het schrijven bent. En 18 hoofdstukken kwijt? Dat is zo stom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, ik baal er écht van! Maar gelukkig weet ik nog waar ik gebleven was. Liefs,

      Verwijderen