Pagina's

maandag 18 mei 2015

Even iets van mezelf laten horen..


Hey, het is al een tijdje geleden dat ik mijn laatste artikel online heb gezet. Sorry daarvoor. Op dit moment heb ik het heel erg druk met school, en moet ik veel leren, wil ik het halfjaar halen...
Daarom dacht ik laat ik toch maar een artikel maken, om even iets van mij te laten horen. Deze tijd is het echt stressen voor mij, en vind ik het lastig om vrije tijd te maken. En de dingen te kunnen doen, die ik écht leuk vind om te doen.
Normaal dans ik elke avond, maar dat is nu al meer dan 3 maand niet gebeurt, en daar baal ik wel van. Ik hoorde net dat een bepaalde toets niet door zal gaan morgen, dus dat scheelt weer een hoop leerwerk.

Deze maand wil ik meer werken aan mijn layout van mijn blog, want ik ben er niet heel erg tevreden mee. Ik heb al wat dingetjes in mijn hoofd, die ik graag wil gaan veranderen of wil gaan toepassen. Ik denk dat er na deze week weer wat meer artikelen op komen, maar ik hoop dat jullie begrip hebben dat ik deze week niet heel veel tijd heb, om écht aandacht te besteden aan mijn artikelen.

Ok. Dit moest ik even kwijt. 

Tot later!

Liefs, Ruth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten